Skip to main content
 Add Me  Follow Me  Follow Me  Follow Me

Urutan Pulih Dara ??

Mesti korang pelik kan dengar nama nie.. Wujud ke urutan macam nie?? K.Ika pon baru tau tentang urutan pulih dara nie.. Kena pergi dekat tukang urut yang betul mahir tau.. Jangan pergi sebarangan orang nanti lari pulak korang punya urat tu dah susah nak kena betulkan balik.. Sesuai juga untuk wanita yang sedang ttc macam K.Ika.

K.Ika tau urutan nie wujud dengan tukang urut dari Melaka.. Sebelum nie mereka duduk KL dan baru  dalam 2 tahun pindah Melaka.. Sapa yang berdekatan Melaka nak merasa jari jemari bidan ibu & anak nie boleh lah.. Yang pasti tidak menyesal dengan urutan mereka.. Terdapat pakej-pakej yang menarik dan juga ala carte.. Ingat makan je ala carte.. Urut pon ada juga ala carte tau!!!

K.Ika dah lama follow tukang urut nie cuma belum ada masa lagi je nak merasa.. K.Ika suka follow tukang urut yang boleh dipercayai dan memang yang urut betul dan ada juga untuk urutan ikhtiar hamil.. Ok lah mari K.Ika cerita apa itu URUTAN PULIH DARA..

URUTAN PULIH DARA

Dalam banyak-banyak tempat K.Ika urut hanya tukang urut nie sahaja yang K.Ika jumpa ada tawarkan urutan seperti ini.. Urutan nie akan lebih kepada bahagian miss V kita.. Kebanyakan orang yang kurang nafsu dengan suami atau mati putik digalakkan ambil urutan ini..

Salah satu kelebihan urutan pulih dara nie adalah mencantikkan lagi kita punya vagina tau.. Nak terangkan dengan detail pon tak reti.. Korang pergilah cuba urut dengan Mummy nie.. Ada juga artis pasangan mereka urut dengan Mummy ALHAMDULILLAh melekat.. Terpulang pada badan kita lah serasi atau tak. 

Urutan adalah antara bahagian miss V kita dan bontot.. Disitu tukang urut akan betulkan balik urat kita dan cari point untuk menaikkan kembali nafsu kita.. Bila kita mengambil urut yang nie terasa kita punya miss V seakan macam teganga sahaja bahagian bawah tu.. Susah lah nak terangkan korang nak merasa pergi lah jumpa tukang urut nie.. Oh ya tukang urut nie bahasa kan diri MUMMY..

Walaupon badan Mummy nie halus je tapi bila dia urut perghhh memang best dan sedap..hihi.. LELAKI DILARANG masuk ke dalam rumah nie ye.. Suruh lah suami tunggu dekat kedai makan je..hihi..

KEBAIKAN URUTAN PULIH DARA

🌻 Membentuk miss V ke bentuk asal selepas melahirkan

🌻 Menyempitkan faraj yang longgar

🌻 Meningkatkan keghairahan

🌻 Menaikkan nafsu sex

🌻 Kemutan yang luar biasa

🌻 Menghilangkan kentut vagina

🌻 Menambah kenikmatan hubungan suami isteri

🌻 Mengubati penyakit mati putik

🌻 Awet muda

🌻 Mengikat kasih sayang suami isteri

🌻 Wajah berseri

🌻 Menyuburkan rahim

🌻 Mencantikkan vagina

🌻 Aura kasih sayang

🌻 Rahsia mengikat suami



Ada juga yang sudah terlanjur dan sudah bertaubat tidak ingin pasangan tahu Mummy akan bagi cadangan untuk pakej yang sesuai dan kena ambil masa dalam 2 minggu tak salah pakej tu.. URUTAN PULIH DARA nie akan sakit dalam 3 saat sahaja (sebab K.Ika ada kira berapa lama Mummy tekan 😅 ) sebab untuk cari point urat kita tak nak lari dan ada setengah orang bila tak tahan akan pegang tangan Mummy atau gerak badan.. Bila Mummy nak cari point korang JANGAN BERGERAK nanti urat lagi susah Mummy nak cari balik.. Korang lah kena menahan sakit lagi..hihi..

Bersakit-sakit dahulu berseronok-seronok kemudian.. Pada K.Ika hanya seram bila Mummy nak cari point bila dah lepas tak sakit dah.. Urutan di bahagian miss V adalah 3 kali tau.. Pandai-pandai lah korang nak relax kan badan macam mana..hahaha.. 


HARGA

Harga yang ditawarkan adalah mampu milik.. Untuk pakej harga bermula dari RM 130 - RM 450.. Tak mau pakej ada juga harga untuk ala carte.. 










K.Ika dah 2 kali ambil pakej nie memang best walaupon hanya ada 3 sahaja.. HARGA ADA KENAIKAN DARI GAMBAR NIE YE


Kepada wanita diluar sana jika ada tanda-tanda kita mati putik pergilah jumpa dengan tukang urut yang boleh menaikkan kembali nafsu kita.. Tidak perlu malu pon untuk kebahagian rumah tangga kita juga kan.. Jangan sampai suami dingin dengan kita dan cari perempuan lain barulah kita terhengeh-hengeh baru nak ubah diri kan..

Setiap tukang urut ada kelebihan masing-masing tau.. K.Ika suka dengan Mummy nie sebab sekali pakej boleh honeymoon dengan suami.. Dari rumah K.Ika ke Melaka hanya ambil masa 1 jam 20 minit macam tu.. Ada bajet lebih baru ajak suami pergi lagi.. Ada rezeki kita pergi tiap-tiap bulan..hihi

Boleh cari di fb : smiley loly lilley / 0173539360 
Tempat urut nie dekat ayer keroh, melaka dan waktu operasi adalah ISNIN - JUMAAT ( 8.00 pg - 5.00 ptg )

Comments

  1. Hi sis ieka..boleh sis share contact no dan alamat spa ni..tqq sis..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Himalaya Speman

Ini adalah produk en suami makan..harap ada lah hasil yg baik nnti..K.Ika nk cba makan himalaya shatavari tak ade pulak stok dekat kedai cni..huhu..nak beli online tak percaya pulak..mungkin belum rezeki K.Ika untuk mendapat zuriat secara natural..si isteri kena jumpa doktor tidak lama lagi..huhu..harap semua akan berjalan dengan lancar..inilah kebaikan speman untuk laki..cba fikir positif..ini adalah makanan herba dari india.. Untuk ketahui lebih lanjut boleh google..ada yang serasi dengan ubat ini akan tunjukkan hasil yang positif.. TIDAK SEMUA ORANG SESUAI DENGAN PRODUK NIE ..kita hanya manusia biasa hanya berusaha sahaja..ubat ini ada dalam bentuk kapsul dan berwarna pink..1 bekas ada terdapat dalam 100 biji kapsul..tergoda K.Ika bila tengok ubat nie..hihi..harga termasuk gst rm56.20..boleh dicari di farmasi yang terpilih atau di lazada ye.. APA FUNGSI YANG TERDAPAT DALAM HIMALAYA SPEMAN? Meningkatkan spermatogenesis Bahan-bahan semulajadi dalam Speman menggalakkan spe

Kurma Dhuha By Homemade Bonda Rozita

PENGENALAN Ubatan herba merupakan terapi tertua dalam sejarah perubatan bermula dengan penemuaannya di Mesir , India dan China yang telah berusia puluhan ribu tahun ( melalui peradaban kuno ).Herba yang terbaik sudah tentulah herba yang disarankan oleh Rasulullah S.A.W seperti Jintan Rom & Madu Asli ,bahkan merawat dengan herba bukan lagi sesuatu yang baru. Rawatan tradisional telah lama muncul sejak zaman Nabi Adam a.s, Baginda yang pertama memperkenalkan ilimu perbidanan dengan herba dan diamalkan oleh isteri baginda semasa berpantang.Siti Hawa mengamalkan herba makan Jintan Rom untuk mengembalikan tenaga,melancarkandarah,memperbanyakkan susu dan mengimbangi hormon.Selain itu,Siti Hawa juga mengamalkan pengambilan air rebusan herba terdiri daripada campuran daun inai,jintan rom dan Kemenyan Arab bagi mencuci darah supaya tidak berbau dan melancarkan ketulan darah nifas. Hari ini,uabtan herba terus menguasai pasaran dunia sebanyak 20% semenjak 2012 dan terus meningk

Madu Ajaib Turkey By Wawa

Sapa yang ada masalah dengan K.Ika ✋.. K.Ika mengalami masalah masih belum lagi hamil sehingga perkahwinan masuk ke 6 tahun.. Ada juga yang lama lagi K.Ika masih belum dikurniakan zuriat lagi.. Ada yang amalkan nie hanya paling cepat 1 botol sudah melekat.. Ada yang 4 botol baru melekat.. Kesan kepada badan masing-masing adalah berlainan yer.. Macam K.Ika makan apa sahaja tak ada menunjukkan tanda-tanda positif.. Ada K.Ika baca bila kita dah makan macam-macam tidak beri kesan kepada badan kita kemungkinan dalam badan kita ada toksin jahat yang makan khasiat yang kita amalkan.. K.Ika juga mengalami masalah membuang air besar.. Paling lama seminggu tidak membuang ye.. Dah berapa banyak toksin yang terkumpul dalam badan K.Ika..huhu.. Kali nie K.Ika tewas teringin untuk mencuba ikhtiar dengan Madu Ajaib oleh wawa zainal & aeril.. Sapa yang tak kenal pasangan yang memang fanatik dengan lagu-lagu hindustan.. Video mereka kebanyakan banyak lagu hindustan.. Madu nie dikilangkan di lua

Maboro Steak Restaurant Nilai

Ok dekat sni aku nak cerita pasai mkanan westren yang x berapa baru lah sangat aku cuba dekat cni...mula2 aku x tau ada kedai nie bukak aku tau pon sebb kawan en suami ajak lepak dekat cni..nmpak sangat lama x membeli barang dekat psaraya besar nie kan..nak cari kedai nie senang je x susah mana..kedai nie terletak di bandar baru nilai (berdekatan dengan tesco) dan juga bertentangan dengan dataran nilai..kedai dia terletak dihujung..jadi memang senang nak nampak lah..kawasan kedai tu memang besar sangat n luas.. Lagi 1 kedai nie 1 kawasan dengan satay willy yang popular tu..jadi sapa yang pernh p makan satay willy dia tau lah lokasi kedai malboro steak nie..masa aku p cni kedai dia memang ramai org n servis dia agak kelam kabut sedikit..maybe sebb baru lagi perkerja dia n tidak berapa fasih lagi bhasa melayu..harga makanan pada aku masih berpatutan dan harga mampu lah bila nak bayar mkanan tu..aku mintak maaf lah lpa nak snap gambar makanan dekat citu..nnti bila2 aku p cna lagi aku

Rawatan Kesuburan (5) #HuCoG 5000 ( Pecahkan Telur )

 Alhamdulillah ovum K.Ika memberi kesan yang positif.. Ada 2 ovum yang membesar dari makan ubat yang diberikan oleh doktor.. K.Ika makan clomid 50mg.. K.Ika pergi scan pada CD12..Bulan lepas masa cycle tak jadi tu K.Ika terus ambil ubat yang doktor bagi.. Doktor sarankan K.Ika ambil 50 mg dahulu.. Kalau tak berjaya maybe doktor akan naikkan lagi dos di masa akan datang..  Saiz yang K.Ika dapat dalam 26 & 18.. Untuk cucuk ubat nie kena saiz telur 18 ke atas.. Kalau terlebih besar sangat tak helokk juga.. Memandangkan K.Ika ada saiz yang doktor nak jadi terus cucuk lah pada hari yang sama.. Hari yang K.Ika pergi adalah hari khamis jadi takut esok hilang macam cycle bulan lepas terus cucuk lah siap-siap hanya tunggu hasil je lah nanti..hihi.. K.Ika terlupa nak tangkap gambar ubat tu.. Masa tu tengah fikir nak cepat sebab suami lama tunggu dekat dalam kereta..  Resit ada tapi bila K.Ika google tak ada pulak keluar nama tu.. Keluar model barang komputer 😅.. K.Ika ingatkan harga nya mah